ElectroMobility Poland zaprezentowało galerię prac, zgłoszonych w konkursie.

Wysoki poziom merytoryczny projektów spowodował, że Jury konkursowemu będzie miało z czego wybierać. Efektowność wizualizacji jest dowodem na to, jak wielki potencjał drzemie w polskich projektantach i inżynierach. Chcemy skorzystać z tych atutów na rodzimym rynku. – mówił podczas wystąpienia Prezes ElectroMobility Poland Maciej Kość.
To pierwszy, ale bardzo ważny etap prac nad polskim samochodem elektrycznym. Żeby za kilka lat sprzedać samochód made in Poland, już dziś trzeba dbać, aby produkt wpisywał się w oczekiwania ludzi – uważa Piotr Zaremba, Szef Projektu Electromobility Poland – Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju. Potem przyjdzie czas na prototypy i krótkie serie, które będziemy poddawać weryfikacji przyszłych użytkowników. Dokładne odzwierciedlenie oczekiwań polskiego konsumenta może być naszym wyróżnikiem na rynku motoryzacyjnym.
Jury Konkursu będzie obradować w lipcu i sierpniu, a rozstrzygnięcie nastąpi 12 września podczas uroczystej gali. Konkurs wyłoni 5 zwycięskich wizualizacji, na podstawie których powstaną jeżdżące prototypy.
Więcej informacji znajduje się na dedykowanym konkursowi portalu: http://konkurs.emobilitypoland.pl/
***

ElectroMobility Poland SA to spółka z siedzibą w Warszawie. Jej celem jest stworzenie warunków dla rozwoju ekosystemu elektromobilności w Polsce, w szczególności organizacja konkursu na polski samochód elektryczny. Patronat nad konkursem sprawują: Ministerstwo Energii, Enea SA, Energa SA, PGE Polska Grupa Energetyczna SA i Tauron Polska Energia SA.

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułTargi GreenPOWER
Następny artykułEko Zakopane
Krzysztof Stawnicki
Redaktor Naczelny Magazynu OZEON. Wydawca, animator i menedżer, inicjator oraz realizator licznych projektów biznesowych. Pomysłodawca Nagrody za propagowanie OZE, przyznawanej od 2012 roku przez Fundację Ośrodek Wspierania Ekologii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ